Малята, сьогодні ми поговоримо про дуже важливу річ — про здоров’я. Безумовно, здоров’я відіграє у житті будьякої людини, дитини надзвичайно велику роль. Тільки здорова дитина — сильна та бадьора — почувається прекрасно, має гарний настрій і завжди готова гратися, задовольняти свою допитливість, до всього навкруг виявляти інтерес, пізнавати світ, учитися нових гарних справ, спілкуватися з друзями. А у хворої дитини — усе навпаки. Хто з вас недавно хворів?  Пригадайте, якими ви були під час хвороби. Ви почувалися зовсім інакше — вам було зле, щось боліло — горло чи голівка, чи ще щось, тому і на душі було невесело, настрій був сумний та пригнічений, часто капризний. Не хотілося ні бігати, ні гратися. Ви відчували кволість, слабкість. А тут ще гіркі ліки треба ковтати. Які спогади у вас викликає той час, коли ви хворіли? (Погані, неприємні.)  Малята для того щоб бути здоровими треба бути чистенькими та охайними.
Фізкультхвилинка «Щоб здоровим виглядати»
Діти виконують ігрові рухові дії згідно зі змістом віршованого тексту. Щоб здоровим виглядати,
Я вмиваюся, малята.
Ось як вмію, діти,
Личко, шию й вушка мити.
(Діти зображують процес умивання та миття згаданих частин тіла.)
Ще й частесенько купаюсь — Бути чистим намагаюсь.
Ось так тру уміло Я мочулою все тіло.
(Імітують користування уявною мочулою під час купання у душі чи у ванні в положенні стоячи або присівши на килимок.)
Щоб завжди здоровим бути,
Я щоденно чищу зуби. (Зображують чищення зубів.)
Хочеш — і тебе навчу я,
Ось як ротик полощу я.
 (Передмухують повітря з однієї щоки в іншу — імітують полоскання ротової порожнини.)
Щоб здоровим виглядати,
Треба бути акуратним —
(Похитують голівкою, взявшись долонями за щоки.)
Причесатись можу сам я,
Не прошу про це я маму.
 (Зображують розчісування свого волосся.)
Я у дзеркальце погляну — Задоволеним я стану,
(Тримають перед собою долоньки, усміхаються, імітують ми- лування собою, дивлячись в уявне люстерко.)
Дидактична гра «Обери потрібне слово»
Діти відповідають на запитання дорослого, вибираючи із запропонованих ним слів одне — правильну відповідь.
Наприклад: Коли ти хворієш, твій вигляд гарний чи поганенький? (Поганенький.)
Під час хвороби ти виглядаєш веселим чи сумним? (Сумним.)
Якщо ти здоровий, твій вигляд пригнічений чи бадьорий? (Бадьорий.) Якщо в тебе здорове волосся — воно красиве чи негарне? (Красиве.) Хворіючи, ти частіше усміхаєшся чи вередуєш? (Вередую.)
Щоб хворіти рідше, тобі слід бути чистим чи нечепурою? (Чистим.)
Твоє здорове обличчя випромінює допитливість чи байдужість? (Допитливість.)
Гру проводять у досить швидкому темпі.
https://www.youtube.com/watch?v=8GjEDdYETq4
https://youtu.be/Lkw4WyJDOjk

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога