Дидактична гра "Допоможемо матусі"


Шановні батьки любі діточки , пропоную вашій увазі кілька  ігор цікавих для спільного дозвілля .
Дидактична гра – хоровод «В цьому домі ми сім’я»
Мета: формувати у дітей узагальнене уявлення про дружбу і товаришування; виховувати товариські стосунки, доброту.

 Діти з дорослим стають у колі, співають, виконують відповідні рухи. В цьому домі – ми сім’я (ідуть по колу).
В цьому домі – ми сім’я, Ми і ви, і ти, і я! (зупиняються, руки в сторони, вперед до грудей).
Руку дай тому, хто зліва (ліву руку в сторону - вниз).
Руку дай тому, хто з права (праву руку в сторону - вниз).
Ми – одна сім’я!(беруться за руки, піднімають їх).
В цьому домі – ми сім’я, (ідуть по колу)
В цьому домі – ми сім’я. Ми і ви, і ти, і я! (зупиняються, руки в сторони, вперед, до грудей).
Усміхнись тому, хто зліва, (повертають голову вліво, усміхаються сусіду).
Усміхнись тому, хто справа(повертають голову вправо, усміхаються сусіду).
Ми – одна сім’я! (беруться за руки , піднімають їх).

Дидактична гра «Сердечко тримай – чарівні слівця згадай»
Мета: продовжувати формувати в дітей вербальні й невербальні засоби спілкування (привітатися, вибачитися, попрохати, подякувати…).
Діти стоять, вишукавшись у коло. Ведучий (спочатку в цій ролі виступає дорослий , згодом ведучими можуть бути й діти – вибрані за допомогою самих дітей або дорослим) бере серце і стає у центр кола.
Після цього він дає по черзі серце усім гравцям і кожному з них дає певне завдання: привітатися із сонечком; вибачитися, попрохати про допомогу; подякувати за гарний день; запросити в гості казку і т.д.
Дитина гравець має передати адресований їй серце і, виконавши прохання ведучого, повернути йому серце.
 Слова можуть повторювати і інші гравці, при цьому також можна правильні відповіді свого товариша схвалювати оплесками, а невірну відповідь – тупотінням ніг. Гра триває доти, доки серце не обійде все коло.

Дидактична гра «Допоможемо матусі»
Мета : закріпити та розширити знання про предмети побуту та домашнього вжитку ,їх назви , призначення ,правила використання.
Виховувати зацікавлення предметним світом , бережливе ставлення до речей та бажання допомагати старшим .
Розвивати увагу, мислення.
Хід гри
Мамині руки – щедрі, робочі –
Втоми не знають з ранку до ночі.
Вранці, коли ще усі спочивають,
Сонце, напевно, вони піднімають.
Мамині руки – ніжні і мілі –
Воду ранкову з криниці носили.
Діти плескались, діти вмивались,
Сонцю і матері щиро всміхались.
Мамині руки – Грінчак Василь

 Нас оточує багато предметів , кожен предмет має свою назву і місце розташування . Потрібно розкласти предмети за призначенням та пояснити, для чого вони нам потрібні .
Тож допоможемо матусі по господарству


Розкладемо предмети за призначенням правильно , намагаючись розповісти про них :

Мамо, матінко, матусю,
Я добра від тебе вчуся.
Ти найкраща в світі мама,
Ніжна, добра і ласкава!
О. Радушинська


Вам сподобалось малята ?
Цікаві завдання для малят 
https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога