Мандруємо в країну Математики


Доброго дня шановні батьки та любі малюки.
Пропоную цікаві вправи, які допоможуть дітям в невимушеній атмосфері та ігровій формі здобути або закріпити математичні знання та навички.
РОМАШКИ
Мета: навчати дітей називати основні кольори, спільно створювати композиції; вправляти в орієнтуванні в просторі.
Ігровий матеріал: демонстраційний та індивідуальні фланелеграфи; картинки; круги, овали, відповідні до ромашки.
Хід гри
Ведучий
Ромашка
На стрункій високій ніжці
Біля річки на лужку,
У косинці-білосніжці
Стрів я квітоньку таку.
Ясним оком жовтуватим
Усміхалася мені.
Я хотів її зірвати
А бджола сказала: „Ні!”
М.Познанська
Ведучий добирає картинки до вірша (ромашка, бджілка). Створює із них картинку-композицію на фланелеграфі. Використовує вирази з вірша та слова: „угорі”, „внизу”.
Потім читає вірш ще раз. Діти з таці посеред столу добирають потрібні кольорові форми ромашки та бджілки. Коли композиції готові, діти підходять і роздивляються, що зробив кожен із них. Вихователь читає вірш , заохочуючи дітей повторювати його.

Я ПОЧНУ, А ТИ ПРОДОВЖУЙ!
Мета: учити групувати однорідні предмети за формою, кольором.
Ігровий матеріал: на столі таця з двома відомими дітям фігурами двох розмірів (наприклад, великі й малі квадрати та прямокутники).
Хід гри
Вихователь пропонує дітям виконати такі завдання. Обрати фігури, побудувавши спільну доріжку з однакових фігур від зайчика до їжачка, що розташовуються в різних кінцях столу.
Він вирішує разом із дітьми, з яких фігур вони будуватимуть доріжку (з великих чи малих прямокутників, квадратів). Коли діти визначилися, то вони по черзі кладуть фігуру за фігурою, добираючи потрібну. Решта малюків помічають і виправляють помилки. Коли доріжка готова, діти плещуть у долоні.
Ігри на упізнавання
Запропонуйте дитині пошукати навколо себе предмети, що мають форму геометричних фігур.
Запропонуйте дитині назвати геометричні фігури, які використав художник для малюнків.
Запропонуйте дитині на дотик дістати з мішечка предмети певної форми.
Покажіть дитині декілька геометричних фігур. Попросіть її заплющити очі й заховайте одну з них. Запитайте, що саме заховане.

МОЗАЇКА
Ця гра допоможе дитині краще орієнтуватися в геометричних фігурах і навчитися їх називати. Грати в неї необхідно разом із дитиною, ніби допомагаючи їй. Для гри потрібно намалювати на аркуші паперу який-небудь візерунок або картинку, що складається з геометричних фігур і розфарбувати фігури різними кольорами.

ЗНАЙДИ, КОГО ЗАГАДАЛИ!
У грі разом із малюком можуть брати участь його улюблені іграшки. Дитину поставте або посадіть у центрі, а іграшки розмістіть навколо. Дитина повинна назвати іграшку, що знаходиться у зазначеному місці (іграшка знаходиться перед тобою, позаду тебе).
ВЕСЕЛКА ДЛЯ ГОРОБЦІВ
ЧЕРВОНІ і ОРАНЖЕВІ краплини -
То кетяги калини й горобини.
І можемо по ягідці зірвати,
Щоб кольори навчитись розрізняти.
Насіння соняхів ми полюбляєм лускать!
Але нас зацікавили пелюстки.
Вони яскраві, ЖОВТІ, променисті!
...Та ми літать стомились! Де б нам сісти?
Он дерево, ЗЕЛЕНИМ листям вкрите,
Нам дружньо простяга розлогі віти.
Ми в пишній кроні майже непомітні,
І видно звідси небеса БЛАКИТНІ!
Перепочили... Хтось цвірінькнув радо:
«Я бачу стиглі грона винограду!
Ану! - пурх-пурх! - розгледіть всі повинні,
Що виноградні грона – СИНІ-СИНІ!
Чудовий сорт! Його я знаю змалку!
А долі - ФІОЛЕТОВІ фіалки.
Ми у садку розглянули ВЕСЕЛКУ.
Летім додому, на стару морельку!»
Б. Бойко


https://www.youtube.com/watch?v=6osbEidRweo


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога