Доброго дня малята і дорослі . Сьогодні пропоную Вам виготовити  гру "Органи чуття".
Необхідні матеріали та інструменти:
· ножиці;
· білий картон;
· клей ПВА, або клей - олівець;
· фломастери;
· лінійка;
· прозорий скотч;
· старі дитячі книжки;
· барвисті рекламні журнали і газети.

Покроковий процес роботи

1. Готуємо відповідний матеріал для початку роботи
2. Вирізаємо з глянцевого журналу «очі» - для створення дидактичного посібника з циклу «Органи почуттів...».
3. Використовуючи реклами продуктових магазинів, вирізаємо овочі і фрукти, різні за своїм властивостям і призначенням.
4. З допомогою клею - олівця приклеюємо наші заготовки на аркуш білого картону.


5. Виготовляємо рамки, використовуючи маркери або фломастери і лінійку.
6. Що б наше дидактичний посібник служило довго і якісно, обклеюємо його скотчем.
7. Дидактичний посібник «Очі - дзеркало душі» готове, його можна використовувати для організації дидактичної гри.
8. Аналогічно виготовляються дидактичні посібники «Наш прекрасний диво - рот, в ньому багато зубиків живе» і «Вушка на маківці».

Дидактична гра: «Очі - дзеркало душі»



Мета :
Закріплювати і систематизувати уявлення та знання дітей про навколишній світ.
Завдання:
· розвивати увагу;
· розширювати уявлення про різноманітність харчових продуктів;
· вчити дітей правильно харчуватися, формувати правила і навички здорового способу життя.
Опис гри:
В.а.сухомлинський писав : « ...турбота про здоров'я - це найважливіша праця... Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.»
Як відомо, продукти, які ми вживаємо в їжу, можуть бути як корисними, так і шкідливими для здоров'я очей. Тому необхідно приділяти увагу їжі, багатої вітамінами, тому що це благотворно впливає на ріст і розвиток дитячого організму в цілому.
Вітамін А: сприяє зростанню, допомагає зберегти зір нормальним (для цього необхідно їсти масло, сир, помідори, гарбуз, зелень, рибу).
Вітамін В: необхідний для розумового і фізичного розвитку, поліпшення травлення (для цього необхідно їсти житній хліб, гречану і вівсяну кашу, яйця, м'ясо).
Вітамін С: запобігає застуду, покращує кровообіг, сприяє зростанню і зміцненню імунітету (для цього необхідно їсти помідори, лимон, мандарин, чорну смородину).
Таким чином, необхідно вживати в їжу овочі, фрукти, соки, м'ясо, рибу.
Що б завжди бути здоровим,
Треба фрукти, овочі любити:
Всі без винятку -
У цьому немає сумніву.
З вітамінами ми будемо сильними,
Спритними, вмілими,
Пустотливими, сміливими!

Хід гри:

Дитина розглядає дидактичний посібник, розповідає : що необхідно вживати в їжу, чому, як це впливає на здоров'я людини.

Дидактична гра: «Наш прекрасний диво рот - в ньому багато зубиків живе»


Мета: кожна людина повинна піклуватися про своє здоров'я.
Завдання :
· розширювати кругозір дитини;
· розвивати зорову увагу і пам'ять;
· закріплювати знання про корисних і шкідливих для здоров'я продуктів харчування.
Хід гри: дитина розглядає дидактичний посібник, аналізує та обирає, що корисно для наших зубів, а що - приносить шкоду, чому і які заходи профілактики необхідно проводити. Дитині можна роздати фішки червоного і зеленого кольорів.
Нехай свою думку і вибір кожен учасник гри обґрунтує: червона фішка - шкідливий для росту зубів продукт, до чого це може призвести і чому; зелена фішка - цей продукт необхідно вживати в їжу, щоб зубки були міцними і здоровими.

Дидактична гра: «Вушка на маківці».


Мета: виховувати бажання пізнавати світ.
Завдання:
· розширювати словниковий запас дітей, спонукати до утворення простих та складних речень;
· вчити складати логічні вирази, вправляти в складанні коротких оповідань;
· розвивати словесну творчість, зорову пам'ять, інтерес до гри, самостійність.
Хід гри: дитина розглядає дидактичний посібник. За допомогою отриманих раніше знань і спостережень навколишньої дійсності, аналізує і розповідає, міркує і становить короткі розповіді на тему «Вушка на маківці або навіщо людині вуха». При цьому використовує особистий досвід, розповідь по картинці, в результаті чого у дітей розвивається уява, фантазія. Найголовніше: відбувається накопичення знань про органи людини, їх значення у пізнанні навколишнього світу.


 https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога