Доброго дня малята і дорослі . Сьогодні пропоную Вам виготовити гру "Органи чуття".
Необхідні матеріали та
інструменти:
· ножиці;
· білий картон;
· клей ПВА, або
клей - олівець;
· фломастери;
· лінійка;
· прозорий скотч;
· старі дитячі
книжки;
· барвисті
рекламні журнали і газети.
Покроковий процес роботи
1. Готуємо
відповідний матеріал для початку роботи
2. Вирізаємо з
глянцевого журналу «очі» - для створення дидактичного посібника з циклу «Органи
почуттів...».
3. Використовуючи
реклами продуктових магазинів, вирізаємо овочі і фрукти, різні за своїм
властивостям і призначенням.
4. З допомогою
клею - олівця приклеюємо наші заготовки на аркуш білого картону.
5. Виготовляємо
рамки, використовуючи маркери або фломастери і лінійку.
6. Що б наше
дидактичний посібник служило довго і якісно, обклеюємо його скотчем.
7. Дидактичний
посібник «Очі - дзеркало душі» готове, його можна використовувати для
організації дидактичної гри.
8. Аналогічно
виготовляються дидактичні посібники «Наш прекрасний диво - рот, в ньому багато
зубиків живе» і «Вушка на маківці».
Дидактична гра: «Очі - дзеркало душі»
Мета :
Закріплювати і
систематизувати уявлення та знання дітей про навколишній світ.
Завдання:
· розвивати увагу;
· розширювати
уявлення про різноманітність харчових продуктів;
· вчити дітей
правильно харчуватися, формувати правила і навички здорового способу життя.
Опис гри:
В.а.сухомлинський
писав : « ...турбота про здоров'я - це найважливіша праця... Від
життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд,
розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.»
Як відомо,
продукти, які ми вживаємо в їжу, можуть бути як корисними, так і шкідливими для
здоров'я очей. Тому необхідно приділяти увагу їжі, багатої вітамінами, тому що
це благотворно впливає на ріст і розвиток дитячого організму в цілому.
Вітамін А: сприяє зростанню, допомагає зберегти
зір нормальним (для цього необхідно їсти масло, сир, помідори, гарбуз, зелень,
рибу).
Вітамін В: необхідний для розумового і
фізичного розвитку, поліпшення травлення (для цього необхідно їсти житній хліб,
гречану і вівсяну кашу, яйця, м'ясо).
Вітамін С: запобігає застуду, покращує кровообіг, сприяє
зростанню і зміцненню імунітету (для цього необхідно їсти помідори, лимон,
мандарин, чорну смородину).
Таким чином,
необхідно вживати в їжу овочі, фрукти, соки, м'ясо, рибу.
Що б завжди бути
здоровим,
Треба фрукти,
овочі любити:
Всі без винятку -
У цьому немає
сумніву.
З вітамінами ми
будемо сильними,
Спритними,
вмілими,
Пустотливими,
сміливими!
Хід гри:
Дитина розглядає
дидактичний посібник, розповідає : що необхідно вживати в їжу, чому, як це
впливає на здоров'я людини.
Дидактична гра: «Наш прекрасний диво рот - в ньому багато
зубиків живе»
Мета: кожна людина повинна піклуватися про
своє здоров'я.
Завдання :
· розширювати
кругозір дитини;
· розвивати зорову
увагу і пам'ять;
· закріплювати
знання про корисних і шкідливих для здоров'я продуктів харчування.
Хід гри: дитина розглядає дидактичний
посібник, аналізує та обирає, що корисно для наших зубів, а що - приносить
шкоду, чому і які заходи профілактики необхідно проводити. Дитині можна роздати
фішки червоного і зеленого кольорів.
Нехай свою думку і
вибір кожен учасник гри обґрунтує: червона фішка - шкідливий для росту зубів
продукт, до чого це може призвести і чому; зелена фішка - цей продукт необхідно
вживати в їжу, щоб зубки були міцними і здоровими.
Дидактична гра: «Вушка на маківці».
Мета: виховувати бажання пізнавати світ.
Завдання:
· розширювати
словниковий запас дітей, спонукати до утворення простих та складних речень;
· вчити складати
логічні вирази, вправляти в складанні коротких оповідань;
· розвивати
словесну творчість, зорову пам'ять, інтерес до гри, самостійність.
Хід гри: дитина розглядає дидактичний посібник.
За допомогою отриманих раніше знань і спостережень навколишньої дійсності,
аналізує і розповідає, міркує і становить короткі розповіді на тему «Вушка на
маківці або навіщо людині вуха». При цьому використовує особистий досвід,
розповідь по картинці, в результаті чого у дітей розвивається уява, фантазія.
Найголовніше: відбувається накопичення знань про органи людини, їх значення у
пізнанні навколишнього світу.
Комментарии
Отправить комментарий